ДІЄПРИСЛІВНИКОВИЙ ЗВОРОТ. КОМИ
ПРИ ДІЄПРИСЛІВНИКОВОМУ ЗВОРОТІ
УРОК ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ
ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ. 7 КЛАС
Мета:
навчити учнів визначати дієприслівникові звороти
в мовленні (усному та писемному);
формувати вміння відрізняти одиничні дієприслів-
ники від дієприслівникових зворотів, формувати
вміння правильно розставляти розділові знаки при
них;
розвивати творчі вміння використання зворотів
у висловлюваннях;
за допомогою мовленнєво-комунікативного дидак-
тичного матеріалу виховувати любов до мови, рід-
ного краю;
завдяки спільній праці в групах розвивати креатив-
ність мислення, відповідальність за результат, ста-
ранність;
виховувати почуття колективізму.
Тип уроку: комбінований.
Вид уроку: урок-змагання (клас необхідно поділи-
ти на групи по 4–6 учнів до початку уроку).
Обладнання: підручник «Рідна мова», 7 клас (ав-
тори — Глазова О. П., Кузнецов Ю. Б.), мультимедійна
презентація, набір роздавальних карток для кожної
групи, ілюстрації малюнків до творів, вивчених учнями
на уроках української літератури в 5–7 класах.
Внутрішньопредметні зв’язки: лексикологія, фра-
зеологія, синтаксис, культура мовлення.
Міжпредметні зв’язки: література, образотворче
мистецтво.
Рекомендації:
завдання необхідно оформити у вигляді слайдів
презентації.
За кожну правильну відповідь член команди отри-
мує 1 бал, у кінці уроку на підставі цього виставля-
ються оцінки.
За загальною кількістю балів команди визначається
команда-переможець.
У разі неправильної відповіді однієї команди хід пе-
реходить до іншої.
Завдання виконують максимально швидко