Меню сайту
Категорії розділу
Методичні рекомендації [9]
Програми [4]
Теорія літератури [4]
ДПА ЗНО [2]
Розробки уроків [12]
Поради молодому колезі [5]
Літературні новини [5]
Сучасна українська література [2]
Нормативно-правові документи [8]
Методична лабораторія ”Щоб не згорів вогник допитливості… ” [10]
Презентації [5]
Позакласна робота [8]
Т.Шевченко [2]
Посібники [2]
Обмін досвідом [21]
Фахові видання [17]
6 клас [2]
10 клас [2]
До Дня української писемності [1]
7 клас [1]
це цікаво [1]
Риторика [2]
9 клас [1]
Атестація 2014 [2]
Календарне планування [2]
Районний конкурс мультимедійних проектів «Інформаційні горизонти: цифрові освітні ресурси сучасного [5]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Позакласна робота

У категорії матеріалів: 8
Показано матеріалів: 1-8

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Мета: поглибити знання учнів про життєпис сина українського народу –

Т.Г. Шевченка; опираючись на слово, домагатися розвитку не тільки інтелекту, а й душі; спонукати учнів до власної творчості; виховувати любов і повагу до спадщини, яку нам залишив поет, традицій нашого народу, бути справжнім патріотом України.

 Святково прибраний зал: портрет Тараса Шевченка у віночку з квітів, виставка творів Т. Шевченка; мультимедійна дошка з презентацією про життя і творчість Кобзаря;відеорепортаж, відеофільми про Шевченка; стінгазети, виготовлені до Шевченкового свята; плакат, на якому перелік сторінок усного журналу, ілюстрації учнів до кожної із сторінок.

 

 

Позакласна робота | Переглядів: 378 | Завантажень: 7 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 19.05.2014 | Коментарі (0)

ВИВЧАЄМО УКРАЇНСЬКУ МОВУ ТА ЛІТЕРАТУРУ 17 № 31   листопад 2013 р

На фоні музики учні читають рядки.
1 - й у ч е н ь. Рідна мова!
2 - й у ч е н ь. Мудра Берегине!
1 - й у ч е н ь. Судилася їй терниста доля.
2 - й у ч е н ь. Вона, як і Україна, дивиться в душу кожного з нас 
очима рідної мами, батьківським словом промовляє до нашого серця.
1 - й у ч е н ь. Слово рідної мови, увінчане терновим вінком страж-
дання, не раз топтане і зневажене.

Позакласна робота | Переглядів: 401 | Завантажень: 21 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

25 лютого 2014 р в етнографічному музеї « Українська світлиця»

 КЗШ № 124  Саксаганського району відбулася презентація збірки

 «Маленькі історії великої книги»,

 присвячена «Кобзареві» Т.Г. Шевченка.

До музею були запрошені творчо обдаровані учні та вчителі району.

Звучали поезії  юних авторів, пісні на слова Тараса Григоровича .

Кожен із запрошених отримав пам*ятний подарунок.

Позакласна робота | Переглядів: 416 | Завантажень: 5 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 06.05.2014 | Коментарі (0)

Сценарій свята

 «Всі мови на гостину» ( 21 лютого – міжнародний день рідної мови)

 

Голос за сценою.

Фантастичні плете казки,

Позіхне десь під білою липою,

На шибки покладе мазки.

Позакласна робота | Переглядів: 2884 | Завантажень: 0 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 06.05.2014 | Коментарі (0)

Сценарій рольової гри

на відзначення Дня української мови та писемності

«Слово до слова – зложиться мова»

Мета: Залучити учнів закладу до  широкого відзначення Дня української мови та писемності. Сприяти розвиткові в них дослідницьких, дебатних,  творчих умінь. Виховувати в учнів почуття відповідальності за збереження рідної мови та бажання бути причетним до її розвитку.

Обладнання: макет книги, макет цегли, перо, ноутбук, відеоролик «Історія розвитку української мови», адміністративна та діалектологічна карти України, вислови про мову, ватмани, маркери, кубики з літерами, Конституція України, Закон України «Про засади державної мовної політики».

Учасники: члени учнівського самоврядування, шкільний дебатний клуб, колективи шкільної самодіяльності, учні 9 -11класів КЗШ №68, старшокласники Львівської гуманітарної гімназії.

На сцені макет книги «Повість минулих літ», місце, обладнане для літописця Нестора.

В актовій залі створено місця для групової роботи, презентацій напрацювань.

Підключено Інтернет-мережу, налагоджено відеозв’язок із старшокласниками Львівської гуманітарної гімназії.

 

Позакласна робота | Переглядів: 1141 | Завантажень: 0 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 06.05.2014 | Коментарі (0)

Позакласна виховна робота – це організація педагогом різних видів діяльності школярів у позанавчальний час, які забезпечують необхідні умови для соціалізації особистості дитини..

 Позашкільною роботою називають освітньо-виховну діяльність позашкільних закладів для дітей та юнацтва.

Специфіка позакласної виховної роботи проявляється на рівні наступних завдань:

1. Формування у дитини позитивної Я-концепції, яка характеризується трьома факторами: а) впевненістю у доброзичливому ставленні до неї інших дітей; б) переконаністю в успішному оволодінні нею тим чи іншим видам діяльності; в) почуттям особистої значущості. Позитивна Я-концепція характеризує позитивне ставлення дитини до самої себе і об’єктивність її самооцінки.

2. Формування у дітей навичок співпраці, колективної взаємодії. Повністю позитивна Я-концепція формується тільки в колективній взаємодії.

3. Формування у дітей потреби у продуктивній діяльності через безпосереднє знайомство з різними видами діяльності.

4. Формування морального емоційного, вольового компонентів світогляду дітей.

5. Розвиток пізнавального інтересу.

 Перераховані завдання визначають основні напрямки позакласної роботи в досягненні її основної мети і мають характер загальних положень.

Функції позакласної виховної роботи. Мета і завдання позакласної виховної роботи надають специфічного характеру функціям цілісного педагогічного процесу – навчальній, виховній і розвивальній.

Навчальна функція позакласної роботи, наприклад, не має такого пріоритету, як в навчальній діяльності. У позакласній роботі вона виконує роль допоміжної для більш ефективної реалізації виховної і розвивальної функції.

Навчальна функція позакласної роботи зосереджується у навчанні дітей певним навичкам поведінки, колективного життя, навичок спілкування і ін.

Розвивальна функція міститься в розвитку психічних процесів школяра, а також в розвитку індивідуальних здібностей школяра.

Зміст позакласної роботи – це адаптований соціальний досвід емоційно пережиті і реалізовані у власному досвіді дитини різноманітні аспекти людського життя: наука, мистецтво, література, техніка, взаємодія між людьми, мораль і ін. Специфіка змісту виховної позакласної роботи характеризується:

– по-перше привалюванням емоційного аспекту над інформаційним;

 – по-друге, у змісті позакласної роботи визначальне значення має практична сторона знань, тобто зміст позакласної роботи спрямовано на вдосконалення найрізноманітніших умінь і навичок.

 

2-3. Форми організації позакласної виховної роботи. Характеристика окремих форм.

Форми виховної роботи – це ці умови, в яких реалізується її зміст.

Форм позакласної роботи величезна кількість. Це розмаїття створює труднощі у їх класифікації, тому єдиної класифікації немає. Запропоновані класифікації: а) за об’єктом впливу (індивідуальні, масові, групові); б) за напрямками виховання (естетичні, фізичні, моральні, розумові, трудові, екологічні, економічні).

У індивідуальній позакласній виховній роботі загальна мета – забезпечення педагогічних умов для повноцінного розвитку особистості – досягається через формування у дитини позитивної Я-концепції і розвиток різноманітних якостей особистості, індивідуального потенціалу.

До індивідуальних форм виховної роботи належать: читання художньої літератури, колекціонування, філателія, нумізматика, гра на музичних інструментах, вишивання, малювання тощо.

До масових форм виховної роботи належать:

Тематичні вечори, вечори питань і відповідей, конференції, тижні з різних предметів, зустрічі з видатними людьми, огляд, конкурси, олімпіади, туризм, фестивалі, виставки стінної преси тощо.

Ефективною формою організації масової позакласної роботи є колективна творча справа (КТС), технологія якої була розроблена ленінградським вченим доктором педагогічних наук К.Т. Івановим.

Технологія КТС стає особливо актуальною в умовах демократичної школи, оскільки побудована на гуманістичних основах: на взаємодії школярів в малих групах. Вона включає в себе 4 основних етапи.

На першому етапі перед дітьми ставлять загальну мету, для дослідження якої їх розбивають на групи (від 3 до 7-9 чоловік). Кожна група пропонує свій варіант, проект досягнення цієї мети. На цьому етапі відбувається об’єднання дітей на основі загальної мети діяльності і створення умов для мотивації цієї діяльності у кожної дитини.

На другому етапі в ході обговорення всіх варіантів для здійснення вибирається один чи створюється зведений. Після цього вибирається рада справи з представників кожної групи. Це орган колективного управління, який здійснює розподіл функцій, обов’язків між всіма учасниками справи. Діти вчаться розуміти точку зору інших, домовляються.

На третьому етапі рада справи здійснює підготовку і проведення накресленого проекту через розподіл доручень між групами, контроль за їх діями з метою надання необхідної допомоги.

Кожна група вносить свій самостійний внесок в реалізацію загального проекту, На цьому етапі діти здобувають досвід колективної діяльності, вчаться розуміти один одного, надавати допомогу і ін.

На четвертому етапі відбувається обговорення проведеної справи з точки зору досягнень і недоліків. Кожна група аналізує свої дії, висловлюючи пропозиції на майбутнє.

КТС здійснює різносторонній вплив на кожну дитину, збагачує її особистий досвід.

Детальніше з технологією КТС можна познайомитися в книзі І.П. Іванова. “Энциклопедия творческих дел» (М., 1989).

Групові форми виховної роботи: гуртки, екскурсії, походи, класні години та ін.

Технологія організації позакласної виховної роботи включає: моделювання, практичне виховання і аналіз діяльності. Вчитель повинен привчати себе працювати за таким алгоритмом.

Результати моделювання відображають в конспекті загально класного виховного заняття, який має таку структуру:

1. Назва.

2. Мета, завдання.

3. Обладнання.

4. Форма проведення.

5. Хід.

У позакласній та позашкільній виховній роботі використовується розмаїття методів: розповіді, бесіди, лекції, диспути, дискусїї і ін.

 

4. Нові форми виховної роботи

З кожним роком виникають нові форми виховної роботи. Серед них:

1. «Чарівний стілець»

2. Презентація світу

3. Соціодрама

4. Відкрита кафедра

5. П’ять хвилин з мистецтвом

6. Захист проекту (проект-мрія)

7. Корзина грецьких горіхів

8. Театр-експронт

9. Час тихого читання

10. Дискусійні качелі

11. Вільна розмова

12. Смішинка (цікавинка)

13. Конверт дружніх питань

14. Випускний ринг

15. Розкидання думок

16. Калейдоскоп

17. Маски

18. Філософський стіл

19. Запрошення до чаю

20. Сократівська бесіда

21. Дерево, посаджене тобою

22. Пори року

23. Динозавр

24. Погляд

25. Білка в колесі

26. П’ять хвилин до….

27. Дубляж

28. Хочу і «потрібно»

29. «Я знайшов на дорозі….»

Позакласна робота | Переглядів: 575 | Завантажень: 0 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 06.05.2014 | Коментарі (0)

(підготувала вчитель

української мови та літератури

Криворізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 41

Коваленко Г. М.)                                     

Мета. Ознайомити учнів із творчістю письменника рідного краю, зокрема  з Черничко  Вікторією Василівною, осмислити її творчий доробок,  поспілкуватися із митцем  слова; формувати навики самостійної роботи із художніми текстами  та вміння виступати з усним відгуком  про поезію; прищеплювати учням любов до отчого краю, формувати світогляд та розвивати творчу уяву.

Обладнання: виставка літератури, малюнки до творів В. Черничко, мультимедійна презентація. 

  Лунає музика сопілки ( виконує Красін Нікіта)                                                                                       

  Ведучий. Доброго дня!  Ми щиро вітаємо всіх на літературно-мистецькому святі! Сьогодні ми зібралися на зустріч із незвичайною людиною,  поетесою, автором книжок  «Коли тривога поселилась у  душі» та «Мандри маленького Соняшника» Вікторією Черничко.                                                                                                       

Позакласна робота | Переглядів: 554 | Завантажень: 5 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 06.05.2014 | Коментарі (0)

Усний журнал на тему

«Душа поетова святая живе

в святих його речах…»

(підготувала  учитель української мови і літератури

Воленщак Ольга Володимирівна

Криворізький навчально-виховний комплекс №35

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – багатопрофільний ліцей «Імпульс»

Позакласна робота | Переглядів: 880 | Завантажень: 10 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 06.05.2014 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Друзі сайту