Меню сайту
Категорії розділу
Методичні рекомендації [9]
Програми [4]
Теорія літератури [4]
ДПА ЗНО [2]
Розробки уроків [12]
Поради молодому колезі [5]
Літературні новини [5]
Сучасна українська література [2]
Нормативно-правові документи [8]
Методична лабораторія ”Щоб не згорів вогник допитливості… ” [10]
Презентації [5]
Позакласна робота [8]
Т.Шевченко [2]
Посібники [2]
Обмін досвідом [21]
Фахові видання [17]
6 клас [2]
10 клас [2]
До Дня української писемності [1]
7 клас [1]
це цікаво [1]
Риторика [2]
9 клас [1]
Атестація 2014 [2]
Календарне планування [2]
Районний конкурс мультимедійних проектів «Інформаційні горизонти: цифрові освітні ресурси сучасного [5]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Методична лабораторія ”Щоб не згорів вогник допитливості… ”

У категорії матеріалів: 10
Показано матеріалів: 1-10

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Впровадження технології проблемного навчання на різних етапах уроку
Методична лабораторія ”Щоб не згорів вогник допитливості… ” | Переглядів: 425 | Завантажень: 4 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 03.05.2014 | Коментарі (0)

Завдання школи – навчити жити, наша школа – школа життя. Ми повинні виховувати людину, здатну створити своє власне життя, здатну до самовизначення. Павло Булонський

Методичні рекомендації вчителю літератури, що використовує інтерактивну модель навчання Методичні рекомендації щодо планування дискусій Диспут Дебати Методичні рекомендації щодо проведення письмових дебатів на уроках української літератури Пам’ятка вчителя літератури Інтелектуальні ігри на уроках української літератури

Модернізація національної освіти в Україні визначила необхідність розвитку інтелектуального, духовного потенціалу українського народу, вихід вітчизняної науки і культури на світовий рівень. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема формування української еліти.

То ж виявлення розумової обдарованості (інтелектуальної чи творчої), спеціальних здібностей у дітей, їх розвиток і реалізація є однією з актуальних проблем на сучасному етапі розвитку педагогічної теорії та практики. Обдарованість – складне, багатогранне явище. Кожна обдарована дитина –   індивідуальність, що потребує особливого підходу.

Під час роботи з такими дітьми постійно виникають педагогічні й психологічні труднощі, обумовлені розмаїтістю видів обдарованості, зокрема віковою та прихованою, безліччю суперечливих теоретичних підходів і методів, варіативністю сучасної освіти, а також малою кількістю фахівців, професійно та особистісно підготовлених до роботи з обдарованим дітьми.


План роботи

методичної лабораторії  вчителів української мови та літератури  ”Щоб не згорів вогник допитливості… ”

Школа успіху обдарованої дитини

Засідання №1

Обдарованість - робота: Людям й Богові служити! Це дарована Свобода Жити чесно і Творити! Служіть один одному тим даром, який вам дан.

                                                                                           Святий Апостол Павло


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ШКОЛЯРАМИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ (РІДНОЇ) МОВИ

В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Додаток

до листа департаменту загальної середньої та дошкільної освіти

Міністерства освіти і науки України №2/2-14-420 від 28.02.2007 року   

 

   Наше суспільство, роблячи крок від постіндустріальної цивілізації до цивілізації інформаційних технологій, усе гостріше відчуває потребу в людях, які матимуть фундаментальні знання в різних галузях життєдіяльності й умітимуть адаптувати їх до постійно змінюваних умов своєї життєдіяльності, будуть активно розбудовувати суспільну інфраструктуру з використанням найсучасніших технологій. Підготувати нову генерацію національної інтелектуальної еліти відповідно до змінених суспільних умов, зрозуміло, має саме школа.


Форма входу
Пошук
Друзі сайту