Меню сайту
Категорії розділу
Методичні рекомендації [9]
Програми [4]
Теорія літератури [4]
ДПА ЗНО [2]
Розробки уроків [12]
Поради молодому колезі [5]
Літературні новини [5]
Сучасна українська література [2]
Нормативно-правові документи [8]
Методична лабораторія ”Щоб не згорів вогник допитливості… ” [10]
Презентації [5]
Позакласна робота [8]
Т.Шевченко [2]
Посібники [2]
Обмін досвідом [21]
Фахові видання [17]
6 клас [2]
10 клас [2]
До Дня української писемності [1]
7 клас [1]
це цікаво [1]
Риторика [2]
9 клас [1]
Атестація 2014 [2]
Календарне планування [2]
Районний конкурс мультимедійних проектів «Інформаційні горизонти: цифрові освітні ресурси сучасного [5]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Поради молодому колезі

У категорії матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

№ 19–21   липень 2013 р. 2 ВИВЧАЄМО УКРАЇНСЬКУ МОВУ ТА ЛІТЕРАТУРУ

ІМЕННИК ЯК ЧАСТИНА МОВИ. УРОКИ З ЕПІГРАФОМ

6-й КЛАС

УРОК 1
ТЕМА. Іменник як частина мови. Загальне 
значення, морфологічні ознаки, синтаксична 
роль
Мета:
y поглибити й систематизувати знання учнів про 
іменник як частину мови, його значення, морфо-
логічні ознаки, синтаксичну роль, удосконалювати
вміння і навички знаходити іменники в реченнях, 
визначати їх граматичні ознаки, з’ясувати синтак-
сичну роль іменника;
y розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення;
y виховувати любов і пошану до рідної мови.
Тип уроку: урок узагальнення й систематизації 
знань.
Обладнання: підручник української мови (Глазова 
О., Кузнецов Ю. Рідна мова. 6 клас. — Київ : Педагогіч-
на преса, 2006); картки, комп’ютер.

Поради молодому колезі | Переглядів: 471 | Завантажень: 24 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

Підготувала вчитель КЗШ №120 Скворцова Т.М.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Фронтальні види контрольних робіт:

Форми контролю

 

 

5

6

7

8

9

10

11

 

 

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

 

Перевірка мовної теми*              

4

 

 4    

 3

3

 3    

3

  2      

2

2

2

2

2

2

2

 

Письмо:

 переказ

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

 твір

1

1

1

1

1

1

1

1

-

1

-

 

Правопис:

диктант**

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 

Аудіювання*

1

1

1

1

1

1

1

 

Читання мовчки*

1

1

1

1

1

1

1

 

 

Поради молодому колезі | Переглядів: 419 | Завантажень: 9 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 24.04.2014 | Коментарі (0)

Підготувала вчитель КЗШ №120 Скворцова Т.М.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

5–9 класи

програма для загальноосвітніх навчальних закладів

 

Програму підготували: Р. В. Мовчан, доктор філологічних наук (керівник групи); К. В. Таранік-Ткачук, кандидат педагогічних наук, головний спеціаліст Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; М. П. Бондар, кандидат філологічних наук (Київ); О. М. Івасюк, кандидат філологічних наук (Чернівці); С. А. Кочерга, доктор філологічних наук (Ялта); Л. І. Кавун, доктор філологічних наук (Черкаси); О. І. Неживий, кандидат педагогічних наук (Луганськ); Н. В. Михайлова, учитель-методист (Київ)

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Програма з української літератури для 5−9 класів загальноосвітніх навчальних закладів відповідає Державному стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1392. 

Поради молодому колезі | Переглядів: 383 | Завантажень: 5 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 24.04.2014 | Коментарі (0)

Самоаналіз уроку - інструмент самовдосконалення вчителя, засіб формування й розвитку професійних якостей педагога, що виявляються передовсім у його вмінні чітко сформулювати мету та завдання уроку, спланувати навчальну роботу і передбачити її результати.
Від уміння проаналізувати ситуації, що виникли у процесі проведення уроку, багато в чому залежить спроможність учителя організувати подальшу педагогічну діяльність. Майстерність учителя багато в чому залежить від уміння аналізувати чужі та свої помилки.

Поради молодому колезі | Переглядів: 439 | Завантажень: 24 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 10.03.2014 | Коментарі (0)

Яким би досвідченим і освіченим не був учитель, однаково відвідання уроку навіть найдоброзичливішим спостерігачем змушує його знітитися й розхвилюватися. Учитель – вічний учень, тож оцінка його праці для нього важлива. 
Молодий учитель зазвичай хвилюється менше за корифея. Зазвичай початківець упевнений: я і тільки я знаю, як треба! У такій самовпевненості молодого колеги прихована небезпека. Те, що здається найпростішим, може виявитися найбільш складним.
За яким алгоритмом здійснюють аналіз уроку мови? Що слід обов’язково тримати в полі зору, готуючись до уроку?
Виділяють три типи аналізу уроку: комплексний, стислий та аспектний.

Поради молодому колезі | Переглядів: 412 | Завантажень: 9 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 10.03.2014 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Друзі сайту