Меню сайту
Категорії розділу
Методичні рекомендації [9]
Програми [4]
Теорія літератури [4]
ДПА ЗНО [2]
Розробки уроків [12]
Поради молодому колезі [5]
Літературні новини [5]
Сучасна українська література [2]
Нормативно-правові документи [8]
Методична лабораторія ”Щоб не згорів вогник допитливості… ” [10]
Презентації [5]
Позакласна робота [8]
Т.Шевченко [2]
Посібники [2]
Обмін досвідом [21]
Фахові видання [17]
6 клас [2]
10 клас [2]
До Дня української писемності [1]
7 клас [1]
це цікаво [1]
Риторика [2]
9 клас [1]
Атестація 2014 [2]
Календарне планування [2]
Районний конкурс мультимедійних проектів «Інформаційні горизонти: цифрові освітні ресурси сучасного [5]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » 9 клас

У категорії матеріалів: 1
Показано матеріалів: 1-1

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

ПРОЛЯГЛА ДОРОГА ВІД МОЇХ ВОРІТ 
ДО ТВОЇХ ВОРІТ, ЯК СТРУНА 
ВЕСІЛЛЯ ЯК НАРОДНА ДРАМА. ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК 
З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 9 КЛАС

Мета: ознайомити учнів з таким жанром фолькло-
ру, як народна драма; довести, що весілля — жанр 
фольклору, який має специфічну форму, сюжет, зміст, 
розстановку персонажів; визначити спільне й відмінне 
в сюжеті весілля в різних регіонах України, відображен-
ня у весільних обрядах світогляду, моралі, поетичних 
уявлень трудового народу; залучити дітей до творчос-
ті; розширити знання про український живопис; погли-
бити знання з фольклору, народознавства; виховувати 
повагу до народних звичаїв, мистецтва, побуту.
Мистецькі аналогії
Мультимедія: «Весільне вбрання в Україні»; 
інтер’єр української хати; репродукції з полотен «Роз-
давання короваю» М. Зінов’єва; «Дівич-вечір» В. Ма-
ковського; «Наречена» Ф. Кричевського; «Сватання», 
«Свати», «Весілля в Київській губернії», «Викуп нарече-
ної», «Молодиця», «П’яний сват» М. Пимоненка; «Наре-
чена», «Весілля» Т. Яблонської; «Весілля» І. І. Соколова; 
«Весільний викуп» К. Трутовського.
Обладнання та матеріали: аудіозапис україн-
ських весільних пісень у виконанні хору ім. Григорія 
Верьовки, Ніни Матвієнко, уривки з творів «Підбре-
хач» Г. Квітки-Основ’яненка, «Хмари» та «Дві московки» 
І. Нечуя-Левицького; хліб, рушники, українська жіноча 
сорочка-вишиванка.
Міжпредметні зв’язки: живопис, музика, етика, 
географія, етнографія, архітектура, українська мова 
(лексика), розвиток зв’язного мовлення.
Внутрішньопредметні зв’язки: жанри усної на-
родної творчості, власне дама, опис у прозовому тво-
рі, елементи сюжету, розстановка персонажів, головні 
дійові особи, драма; література рідного краю — твори 
Г. Квітки-Основ’яненка; весілля як народна драма.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Форма: урок-конференція.
Підготовчий етап: клас поділяється на творчі гру-
пи: «Фольклористи» — 4 учня, «Етнографи» — 10 учнів, 
«Літературознавці» — 5 учнів, «Мистецтвознавці» — 
5 учнів.

9 клас | Переглядів: 495 | Завантажень: 14 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Друзі сайту