№
з/п
|
Дата
|
Зміст
|
Теорія
літератури
|
Мистецький контекст та
міжпредметні зв'язки
|
Повторення
|
|
«ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ ЛЮДИНА?»
|
1
|
13.01
|
Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора. Оповідання «Скарб». Морально-етичні проблеми оповідання.
|
ТЛ: засоби гумористичного зображення.
|
|
|
2
|
15.01
|
Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб– узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання.
|
ТЛ:поглиблення поняття про гумор
|
|
|
3
|
20.01
|
Богдан Лепкий. Коротко про письменника. «Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)». Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.
|
|
|
|
|
4
|
22.01
|
Ліна Костенко. Коротко про письменницю. «Чайка на крижині».«Крила». Вивчити напам'ять вірш (на вибір)
|
|
|
Добро і зло, їхня роль у житті
|
|
5
|
27.01
|
Розгорнута притчева метафора. Духовне багатство – найбільший скарб у житті.
|
ТЛ: диптих
|
|
Будова висловлювання
|
|
6
|
29.01
|
Виразне читання № 2. Читання творів Ліни Костенко. Літературний «Брейн-ринг».
|
|
«Якщо…Кіплінга.
|
|
|
7
|
03.02
|
Борис Харчук. Сюжет повісті-притчі «Планетник». Робота над текстом. Казкове й реалістичне в повісті-притчі, час теперішній і минулий у ній.
|
ТЛ: повість-притча
|
А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»
|
Метафора
|
|
8
|
05.02
|
Образ Планетника. Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожної людини. Добро і зло в повісті, у сучасному світі і в людині
|
|
|
Повість
|
|
9
|
10.02
|
Позакласне читання № 3. Борис Харчук. «Горохове чудо».
|
|
|
Добро і зло, їхня роль у житті
|
|
10
|
12.02
|
Контрольна робота № 4. Письмовий твір на одну з тем: «Щастя – найцінніший скарб» (за творами О.Сторо-женка і Б.Лепкого), «Людські крила» (за творчістю Ліни Костенко), «Бережи матір-природу» (за твором Б.Харчука).
|
|
|
Персонаж
|
|
11
|
17.02
|
Євген Гуцало. «Сім’я дикої качки» – твір про людину і світ крізь призму морально-етичних проблем. Сюжет та особливості композиції.
|
|
|
|
|
12
|
19.02
|
Людська доброта і жорстокість, милосердя і справжня турбота про природу. Характеристика Тосі та Юрка.
|
|
|
|
|
13
|
24.02
|
Любов Пономаренко. «Гер переможений». Наскрізний гумористичний пафос новели. Художні засоби його втілення.
|
ТЛ: новела
|
|
Ідея твору.
|
|
МИ - УКРАЇНЦІ
|
|
14
|
26.02
|
Василь Симоненко – «лицар на білому коні» в українській літературі. Громадянські, патріотичні мотиви лірики. «Лебеді материнства». Втілення особливостей української ментальності, рис націо-
нального характеру. Вивчити напам'ять вір «Лебеді материнства».
|
ТЛ: ліричний герой (поглиблено)
|
«Чесна бідність» Р. Бернса.
|
Художні засоби.
|
|
15
|
03.03
|
«Ти знаєш, що ти – людина?», «Гей, нові Колумби й Магеллани». Романтичний пафос лірики. Загально-людські цінності та ідеї. Вивчити напам'ять вірш «Ти знаєш, що ти людина?»Проблема індивідуальності і натовпу у вірші «Перехожий». Алегоричний зміст твору.
|
|
|
Ліричний герой
Художні засоби
|
|
16
|
05.03
|
Зв’язне мовленя № 3. Аналіз поетичних творів Василя Симоненка (письмово)
|
|
|
Патріотизм у творах письменників
|
|
17
|
31.03
|
Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник», «Стежина».Вивчити напам'ять вірш
|
ТЛ: пісня
|
Музичне мистецтво А.Малишка. Композитори, що писали музику на слова А.Малишка.
|
Пісня – явище суспільне
|
|
18
|
02.04
|
«Пісня про рушник»,Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в цих творах.
|
|
Композитори, що писали музику на словаА.Малишка.
|
|
|
19
|
07.04
|
«Вогник». Основні мотиви твору. «В завійну ніч з незвіданих доріг».Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму,історичної пам’яті. Вивчити напам'ять вірш «Вогник».
|
ТЛ: поезія
|
|
Лірична поезія
|
|
20
|
09.04
|
Позакласне читання № 4. Юліан Опільський. «Золотий лев».
|
|
«Тореадори з Васюківки» В. Нестайка. (УЛ – 6 клас)
|
Персонаж
|
|
21
|
14.04
|
Контрольна робота № 5. Тестування.
|
|
|
|
|
22
|
16.04
|
Анатолій Дімаров. Автобіографічна повість «Блакитна дитина». Динамічний сюжет, прозорість та іронічність оповіді.
|
|
«Звук павутиння» В.Близнеця (УЛ – 6 клас)
|
Головний персонаж, риси його характеру.
|
|
23
|
21.04
|
Морально-етична проблема твору. Доброта і любов, розуміння, взаємопідтримка в українській родині.
|
|
|
|
|
24
|
23.04
|
Внутрішня гідність і повага до людей – риси характеру юного героя, стимули його поведінки.
|
|
|
|
|
25
|
28.04
|
Зв’язне мовлення № 4.(у) Переказ найцікавішої пригоди героя-підлітка з аргументацією свого зацікавлення.
|
|
|
|
|
26
|
30.04
|
Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. «Наша мова».
Вивчити напам'ять вірш (на вибір)
|
ТЛ: вільний вірш
|
Птахи, які живуть на території України
|
Роль рідної мови в житті людини.
|
|
27
|
05.05
|
«Ми йдемо». Наскрізний патріотизм поезій, філософічність.
|
|
|
Поезія.
|
|
28
|
07.05
|
«З дитинства: Дощ («Я вплетений...»)». Оригінальність, простота висловлення глибоких почуттів, важливих думок.
|
|
Зв’язок життя птаха з життям людини.
|
Ліричний герой.
|
|
29
|
12.05
|
«Лелека» (фрагмент). Образи в поемі. Фольклорна основа й народознавчі аспекти у творі
|
|
|
Основна думка, ідея.
|
|
30
|
14.05
|
Леонід Кисельов. Доля молодого поета. «Стати б хоч на менти лічені...», «Земля така гаряча». Наскрізний гумористичний пафос його творів. Ідея оптимізму.
|
|
|
Інтонація читання, темп
|
|
31
|
19.05
|
Патріотичний мотив вірша «Додому». Вселюдське і національне значення образу української Мадонни («Катерина»). Вивчити напам'ять вірш (на вибір)
|
|
|
Пригодницькі твори
|
|
32
|
21.05
|
Контрольна робота № 6. Тестування.
|
ТЛ: Оповідання
|
|
Сюжетні лінії
|
|
33
|
26.05
|
Література рідного краю № 2. Творчість письменників-земляків.
|
|
|
|
|
34
|
28.05
|
Підсумковий урок. Семестрове та річне оцінювання.
|
|
|
|
|