Меню сайту
Категорії розділу
Методичні рекомендації [9]
Програми [4]
Теорія літератури [4]
ДПА ЗНО [2]
Розробки уроків [12]
Поради молодому колезі [5]
Літературні новини [5]
Сучасна українська література [2]
Нормативно-правові документи [8]
Методична лабораторія ”Щоб не згорів вогник допитливості… ” [10]
Презентації [5]
Позакласна робота [8]
Т.Шевченко [2]
Посібники [2]
Обмін досвідом [21]
Фахові видання [17]
6 клас [2]
10 клас [2]
До Дня української писемності [1]
7 клас [1]
це цікаво [1]
Риторика [2]
9 клас [1]
Атестація 2014 [2]
Календарне планування [2]
Районний конкурс мультимедійних проектів «Інформаційні горизонти: цифрові освітні ресурси сучасного [5]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 135
Показано матеріалів: 121-130
Сторінки: « 1 2 ... 11 12 13 14 »

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ
базової і повної загальної середньої освіти

I. Загальна частина

Цей Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
(далі — Державний стандарт) спрямований на виконання завдань загальноосвітніх навчальних закладів II і III ступеня (далі — загальноосвітні заклади) і визначає вимоги до освіченості учнів основної і старшої школи.

Нормативно-правові документи | Переглядів: 783 | Завантажень: 28 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 24.04.2014 | Коментарі (0)

Збірка віршів

Сучасна українська література | Переглядів: 435 | Завантажень: 0 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 21.03.2014 | Коментарі (0)

Твори он-лайн

Сучасна українська література | Переглядів: 354 | Завантажень: 0 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 21.03.2014 | Коментарі (0)


Збірник статей, виданий за результатами конференції «Сучасний Кіплінґ — нові акценти інтерпретації», включає статті як провідних українських науковців, так і молодих дослідників творчості Ред’ярда Кіплінґа. Вміщені розвідки присвячено ретроспективному аналізу перекладів віршів та прози Кіплінґа українською, дослідженню сучасних стратегій видання та промоції його книжок, а також компаративному аналізу перекладів нових творів. ... Читати далі »
Літературні новини | Переглядів: 387 | Завантажень: 0 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 10.03.2014 | Коментарі (0)

Всесвітній день письменника відзначається 3 березня за рішенням 48-го конгресу Міжнародного ПЕН-клубу, що відбувся 12-18 січня 1986 року. ПЕН-клуб був заснований в 1921 році.
Назва організації - абревіатура, утворена першими літерами англійських слів poets - поети, essayists - нарисовці, novelists - романісти (слід зазначити, що абревіатура в даному випадку збігається зі словом pen - ручка в перекладі з англійської). ... Читати далі »
Літературні новини | Переглядів: 456 | Завантажень: 0 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 10.03.2014 | Коментарі (0)

Самоаналіз уроку - інструмент самовдосконалення вчителя, засіб формування й розвитку професійних якостей педагога, що виявляються передовсім у його вмінні чітко сформулювати мету та завдання уроку, спланувати навчальну роботу і передбачити її результати.
Від уміння проаналізувати ситуації, що виникли у процесі проведення уроку, багато в чому залежить спроможність учителя організувати подальшу педагогічну діяльність. Майстерність учителя багато в чому залежить від уміння аналізувати чужі та свої помилки.

Поради молодому колезі | Переглядів: 439 | Завантажень: 24 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 10.03.2014 | Коментарі (0)

Яким би досвідченим і освіченим не був учитель, однаково відвідання уроку навіть найдоброзичливішим спостерігачем змушує його знітитися й розхвилюватися. Учитель – вічний учень, тож оцінка його праці для нього важлива. 
Молодий учитель зазвичай хвилюється менше за корифея. Зазвичай початківець упевнений: я і тільки я знаю, як треба! У такій самовпевненості молодого колеги прихована небезпека. Те, що здається найпростішим, може виявитися найбільш складним.
За яким алгоритмом здійснюють аналіз уроку мови? Що слід обов’язково тримати в полі зору, готуючись до уроку?
Виділяють три типи аналізу уроку: комплексний, стислий та аспектний.

Поради молодому колезі | Переглядів: 412 | Завантажень: 9 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 10.03.2014 | Коментарі (0)

матеріали з сайту http://ukrmova.ucoz.ua/load/mkksimenko_n_v/g_tjutjunnik_povist_quot_klimko_quot_7_kl_voenne_ditinstvo_v_povisti/4-1-0-25


Мета: продовжувати опрацьовувати ідейний зміст твору Г. Тютюнника 
«Климко»; дослідити, як у творі відображено воєнне дитинство; охарактеризувати образ Климка; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, увагу, пам'ять, вміння грамотно висловлювати свої думки; навички аналізу епічного твору; формувати кругозір, світогляд школярів; виховувати гуманні якості людини – чуйність, доброту, турботу про ближнього, здатність співпереживати.

Тип уроку: засвоєння знань і формування вмінь аналізувати художній твір.

Обладнання: портрет Г.Тютюнника, текст твору, ілюстрації до твору, пре-
                            зентація 
Microsoft Power Point, дидактичний матеріал, свічки, 
                            музичний матеріал.

Розробки уроків | Переглядів: 4393 | Завантажень: 0 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 08.03.2014 | Коментарі (0)

  • Тема твору була "Чи збереглося значення книги в нашому інформаційному суспільстві?”

    Завдання :

    Понад століття тому Іван Франко писав:

    Книги - морська глибина,

    Хто в них пірне аж до дна,

    Той, хоч і труду мав досить,

    Дивнії перли виносить.

    Багато хто переконаний, що книги відіграють важливу роль у формуванні особистості, її духовному становленні. Інші ж твердять, що сьогодні можна легко обійтися взагалі без книг в нашому інформаційному суспільстві?

ДПА ЗНО | Переглядів: 2206 | Завантажень: 0 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 08.03.2014 | Коментарі (0)

ПЕДПРЕСА

У 2013/2014 навчальному році державна підсумкова атестація з української літератури в 11 класі за курс повної загальної середньої освіти проводиться у формі тестування за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з української літератури. 11 клас» (авт. Коваленко Л. Т., Михайлова Н. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

Звертаємо особливу увагу, що в листі Міністерства освіти і науки від 14.02.2014 № 1/9-115 «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2013/2014 навчальному році» на сторінці 26 зазначення року видання збірника для ДПА з української літератури є помилковим. Чинним є видання 2014 року.


ДПА ЗНО | Переглядів: 388 | Завантажень: 0 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 08.03.2014 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Друзі сайту