ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ
базової і повної загальної середньої освіти
I. Загальна частина
Цей Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
(далі — Державний стандарт) спрямований на виконання завдань загальноосвітніх навчальних закладів II і III ступеня (далі — загальноосвітні заклади) і визначає вимоги до освіченості учнів основної і старшої школи.
Збірник
статей, виданий за результатами конференції «Сучасний Кіплінґ — нові
акценти інтерпретації», включає статті як провідних українських
науковців, так і молодих дослідників творчості Ред’ярда Кіплінґа.
Вміщені розвідки присвячено ретроспективному аналізу перекладів віршів
та прози Кіплінґа українською, дослідженню сучасних стратегій видання та
промоції його книжок, а також компаративному аналізу перекладів нових
творів. ... Читати далі »
Всесвітній
день письменника відзначається 3 березня за рішенням 48-го конгресу
Міжнародного ПЕН-клубу, що відбувся 12-18 січня 1986 року. ПЕН-клуб був
заснований в 1921 році. Назва організації - абревіатура, утворена
першими літерами англійських слів poets - поети, essayists - нарисовці,
novelists - романісти (слід зазначити, що абревіатура в даному випадку
збігається зі словом pen - ручка в перекладі з англійської). ... Читати далі »
Самоаналіз
уроку - інструмент самовдосконалення вчителя, засіб формування й
розвитку професійних якостей педагога, що виявляються передовсім у його
вмінні чітко сформулювати мету та завдання уроку, спланувати навчальну
роботу і передбачити її результати. Від
уміння проаналізувати ситуації, що виникли у процесі проведення уроку,
багато в чому залежить спроможність учителя організувати подальшу
педагогічну діяльність. Майстерність учителя багато в чому залежить від уміння аналізуватичужі та свої помилки.
Яким
би досвідченим і освіченим не був учитель, однаково відвідання уроку
навіть найдоброзичливішим спостерігачем змушує його знітитися й
розхвилюватися. Учитель – вічний учень, тож оцінка його праці для нього
важлива. Молодий
учитель зазвичай хвилюється менше за корифея. Зазвичай початківець
упевнений: я і тільки я знаю, як треба! У такій самовпевненості молодого
колеги прихована небезпека. Те, що здається найпростішим, може
виявитися найбільш складним. За яким алгоритмом здійснюють аналіз уроку мови? Що слід обов’язково тримати в полі зору, готуючись до уроку? Виділяють три типи аналізу уроку: комплексний, стислий та аспектний.
Тема твору була "Чи збереглося значення книги в нашому інформаційному суспільстві?”
Завдання :
Понад століття тому Іван Франко писав:
Книги - морська глибина,
Хто в них пірне аж до дна,
Той, хоч і труду мав досить,
Дивнії перли виносить.
Багато хто переконаний, що книги відіграють важливу роль у формуванні особистості, її духовному становленні. Інші ж твердять, що сьогодні можна легко обійтися взагалі без книг в нашому інформаційному суспільстві?
У 2013/2014 навчальному році державна підсумкова атестація з української літератури в 11 класі за курс повної загальної середньої освіти проводиться у формі тестування за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з української літератури. 11 клас» (авт. Коваленко Л. Т., Михайлова Н. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).
Звертаємо особливу увагу, що в листі Міністерства освіти і науки від 14.02.2014 № 1/9-115 «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2013/2014 навчальному році» на сторінці 26 зазначення року видання збірника для ДПА з української літератури є помилковим. Чинним є видання 2014 року.