Меню сайту
Категорії розділу
Методичні рекомендації [9]
Програми [4]
Теорія літератури [4]
ДПА ЗНО [2]
Розробки уроків [12]
Поради молодому колезі [5]
Літературні новини [5]
Сучасна українська література [2]
Нормативно-правові документи [8]
Методична лабораторія ”Щоб не згорів вогник допитливості… ” [10]
Презентації [5]
Позакласна робота [8]
Т.Шевченко [2]
Посібники [2]
Обмін досвідом [21]
Фахові видання [17]
6 клас [2]
10 клас [2]
До Дня української писемності [1]
7 клас [1]
це цікаво [1]
Риторика [2]
9 клас [1]
Атестація 2014 [2]
Календарне планування [2]
Районний конкурс мультимедійних проектів «Інформаційні горизонти: цифрові освітні ресурси сучасного [5]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 135
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 13 14 »

ПРОЛЯГЛА ДОРОГА ВІД МОЇХ ВОРІТ 
ДО ТВОЇХ ВОРІТ, ЯК СТРУНА 
ВЕСІЛЛЯ ЯК НАРОДНА ДРАМА. ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК 
З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 9 КЛАС

Мета: ознайомити учнів з таким жанром фолькло-
ру, як народна драма; довести, що весілля — жанр 
фольклору, який має специфічну форму, сюжет, зміст, 
розстановку персонажів; визначити спільне й відмінне 
в сюжеті весілля в різних регіонах України, відображен-
ня у весільних обрядах світогляду, моралі, поетичних 
уявлень трудового народу; залучити дітей до творчос-
ті; розширити знання про український живопис; погли-
бити знання з фольклору, народознавства; виховувати 
повагу до народних звичаїв, мистецтва, побуту.
Мистецькі аналогії
Мультимедія: «Весільне вбрання в Україні»; 
інтер’єр української хати; репродукції з полотен «Роз-
давання короваю» М. Зінов’єва; «Дівич-вечір» В. Ма-
ковського; «Наречена» Ф. Кричевського; «Сватання», 
«Свати», «Весілля в Київській губернії», «Викуп нарече-
ної», «Молодиця», «П’яний сват» М. Пимоненка; «Наре-
чена», «Весілля» Т. Яблонської; «Весілля» І. І. Соколова; 
«Весільний викуп» К. Трутовського.
Обладнання та матеріали: аудіозапис україн-
ських весільних пісень у виконанні хору ім. Григорія 
Верьовки, Ніни Матвієнко, уривки з творів «Підбре-
хач» Г. Квітки-Основ’яненка, «Хмари» та «Дві московки» 
І. Нечуя-Левицького; хліб, рушники, українська жіноча 
сорочка-вишиванка.
Міжпредметні зв’язки: живопис, музика, етика, 
географія, етнографія, архітектура, українська мова 
(лексика), розвиток зв’язного мовлення.
Внутрішньопредметні зв’язки: жанри усної на-
родної творчості, власне дама, опис у прозовому тво-
рі, елементи сюжету, розстановка персонажів, головні 
дійові особи, драма; література рідного краю — твори 
Г. Квітки-Основ’яненка; весілля як народна драма.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Форма: урок-конференція.
Підготовчий етап: клас поділяється на творчі гру-
пи: «Фольклористи» — 4 учня, «Етнографи» — 10 учнів, 
«Літературознавці» — 5 учнів, «Мистецтвознавці» — 
5 учнів.

9 клас | Переглядів: 495 | Завантажень: 14 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

ПСИХОЛОГІЧНЕ ВМОТИВУВАННЯ 
ВЧИНКІВ ГЕРОЇВ П’ЄСИ 
«ХАЗЯЇН» І. КАРПЕНКА-КАРОГО 
10 КЛАС

Мета:
 опрацювати зміст комедії І. Карпенка-Карого «Хазяїн»;
 розкрити психологію вчинків Пузиря, Ліхтаренка, Феногена, Соні, Калино-
вича, Золотницького, Зозулі;
 розвивати акторські здібності, вміння здійснювати ідейно-художній аналіз 
драматичного твору, підтверджувати думку текстуальними цитатам;
 виховувати в учнях прагнення бути високоморальними, духовно багатими 
особистостями, які умітимуть уникати життєвих конфліктів або знаходити 
компроміси для їх розв’язання.
Тип уроку: засвоєння нових знань (інтегрований).
Обладнання: тексти комедії «Хазяїн» І. Карпенка-Карого, картки-цитати, 
картки з тестом, декорації для акторської гри, схема «Гроші: позитивне, не-
гативне», «Конфлікти», виставка «Театр корифеїв».

Обмін досвідом | Переглядів: 363 | Завантажень: 5 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

ПСИХОЛОГІЧНЕ ВМОТИВУВАННЯ 
ВЧИНКІВ ГЕРОЇВ П’ЄСИ 
«ХАЗЯЇН» І. КАРПЕНКА-КАРОГО 
10 КЛАС

Мета:
 опрацювати зміст комедії І. Карпенка-Карого «Хазяїн»;
 розкрити психологію вчинків Пузиря, Ліхтаренка, Феногена, Соні, Калино-
вича, Золотницького, Зозулі;
 розвивати акторські здібності, вміння здійснювати ідейно-художній аналіз 
драматичного твору, підтверджувати думку текстуальними цитатам;
 виховувати в учнях прагнення бути високоморальними, духовно багатими 
особистостями, які умітимуть уникати життєвих конфліктів або знаходити 
компроміси для їх розв’язання.
Тип уроку: засвоєння нових знань (інтегрований).
Обладнання: тексти комедії «Хазяїн» І. Карпенка-Карого, картки-цитати, 
картки з тестом, декорації для акторської гри, схема «Гроші: позитивне, не-
гативне», «Конфлікти», виставка «Театр корифеїв».

Фахові видання | Переглядів: 384 | Завантажень: 35 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

ПСИХОЛОГІЧНЕ ВМОТИВУВАННЯ 
ВЧИНКІВ ГЕРОЇВ П’ЄСИ 
«ХАЗЯЇН» І. КАРПЕНКА-КАРОГО 
10 КЛАС

Мета:
 опрацювати зміст комедії І. Карпенка-Карого «Хазяїн»;
 розкрити психологію вчинків Пузиря, Ліхтаренка, Феногена, Соні, Калино-
вича, Золотницького, Зозулі;
 розвивати акторські здібності, вміння здійснювати ідейно-художній аналіз 
драматичного твору, підтверджувати думку текстуальними цитатам;
 виховувати в учнях прагнення бути високоморальними, духовно багатими 
особистостями, які умітимуть уникати життєвих конфліктів або знаходити 
компроміси для їх розв’язання.
Тип уроку: засвоєння нових знань (інтегрований).
Обладнання: тексти комедії «Хазяїн» І. Карпенка-Карого, картки-цитати, 
картки з тестом, декорації для акторської гри, схема «Гроші: позитивне, не-
гативне», «Конфлікти», виставка «Театр корифеїв».

Розробки уроків | Переглядів: 482 | Завантажень: 8 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

ПСИХОЛОГІЧНЕ ВМОТИВУВАННЯ 
ВЧИНКІВ ГЕРОЇВ П’ЄСИ 
«ХАЗЯЇН» І. КАРПЕНКА-КАРОГО 
10 КЛАС

Мета:
 опрацювати зміст комедії І. Карпенка-Карого «Хазяїн»;
 розкрити психологію вчинків Пузиря, Ліхтаренка, Феногена, Соні, Калино-
вича, Золотницького, Зозулі;
 розвивати акторські здібності, вміння здійснювати ідейно-художній аналіз 
драматичного твору, підтверджувати думку текстуальними цитатам;
 виховувати в учнях прагнення бути високоморальними, духовно багатими 
особистостями, які умітимуть уникати життєвих конфліктів або знаходити 
компроміси для їх розв’язання.
Тип уроку: засвоєння нових знань (інтегрований).
Обладнання: тексти комедії «Хазяїн» І. Карпенка-Карого, картки-цитати, 
картки з тестом, декорації для акторської гри, схема «Гроші: позитивне, не-
гативне», «Конфлікти», виставка «Театр корифеїв».

10 клас | Переглядів: 393 | Завантажень: 3 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

 РИТОРИКА 
9, 11 КЛАС. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ 
ПРОГРАМИ СПЕЦКУРСУ

Фахові видання | Переглядів: 377 | Завантажень: 16 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

 РИТОРИКА 
9, 11 КЛАС. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ 
ПРОГРАМИ СПЕЦКУРСУ

Риторика | Переглядів: 567 | Завантажень: 24 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

 РИТОРИКА 
9, 11 КЛАС. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ 
ПРОГРАМИ СПЕЦКУРСУ

Методичні рекомендації | Переглядів: 329 | Завантажень: 3 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ З ПІДГОТОВКИ 
ДО ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ

ЗАНЯТТЯ 1
ТЕМА. Вступ. Поняття про риторику

ЗАНЯТТЯ 2
ТЕМА. Тема виступу. Композиція виступу. 
Підготовка до виступу: добір матеріалу, його 
обдумування, конспект ключових слів

ЗАНЯТТЯ 3
ТЕМА. Техніка підготовки до виступу

ЗАНЯТТЯ 4
ТЕМА. Зміст виступу (об’єктивність, ясність, 
образність, цілеспрямованість, акцентування 
основних думок)

ЗАНЯТТЯ 5
ТЕМА. Вимоги до оратора
(промовця, доповідача)

ЗАНЯТТЯ 6
ТЕМА. Виступ. Структура виступу. 
Вступ і закінчення виступу

ЗАНЯТТЯ 7
ТЕМА. Найважливіші якості публічного 
мовлення

Фахові видання | Переглядів: 360 | Завантажень: 6 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ З ПІДГОТОВКИ 
ДО ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ

ЗАНЯТТЯ 1
ТЕМА. Вступ. Поняття про риторику

ЗАНЯТТЯ 2
ТЕМА. Тема виступу. Композиція виступу. 
Підготовка до виступу: добір матеріалу, його 
обдумування, конспект ключових слів

ЗАНЯТТЯ 3
ТЕМА. Техніка підготовки до виступу

ЗАНЯТТЯ 4
ТЕМА. Зміст виступу (об’єктивність, ясність, 
образність, цілеспрямованість, акцентування 
основних думок)

ЗАНЯТТЯ 5
ТЕМА. Вимоги до оратора
(промовця, доповідача)

ЗАНЯТТЯ 6
ТЕМА. Виступ. Структура виступу. 
Вступ і закінчення виступу

ЗАНЯТТЯ 7
ТЕМА. Найважливіші якості публічного 
мовлення

Обмін досвідом | Переглядів: 358 | Завантажень: 6 | Додав: vovanchik8000mailru | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Друзі сайту